TEAM TRACK : FOR ALL MODELRAILROADERS Index du Forum

TEAM TRACK : FOR ALL MODELRAILROADERS
LE N: 1/160, LE HO: 1/87, LE O: 1/48 ainsi que les voies étroites qui découlent de ces échelles

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

KAREN'S BOOKS

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    TEAM TRACK : FOR ALL MODELRAILROADERS Index du Forum -> MODELRAILROADING -> DEALERS
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Gérard R.
Member
Member

Masculin

MessagePosté le: Sam 4 Avr - 08:22 (2009)    Sujet du message: KAREN'S BOOKS Répondre en citant

Peut etre sympa, a voir Hein Chrisss Mr. Green

Et l'autre pour se souvenir, peut etre aussi des photos interressantes a voir Question

This Weeks's Money Saving Specials from Karen's Books!
Tugboats of New York: An Illustrated History
The Tugboats of New York! The story of the development of the tugboat industry in one of the busiest seaports in the world. Includes the formation of New York Harbor, the birth of steam towing, the railroads and more. The photographs are outstanding. 272 pages. Soft Cover. 270 pages. A Money Saving Special from Karen's Discount Books for Only $24.95!
Stock Code: #30005S
List Price: $25.95
Karen's Price: $24.95

Route 66 Remembered
Route 66! This collection of historical photographs captures the attractions and towns of the Mother Road, Route 66. Noted author Michael Witzel spent years traveling Route 66 collecting mementos of life and folklore that make up the most famous road in America. His photography takes readers back to the attractions and towns as they were and offers a view of them today. Soft Cover. 192 pages. On Special for Only $19.95!
Stock Code: #89005
Karen's Price: $19.95

Mon budget books est clos Crying or Very sad
Publicité

MessagePosté le: Sam 4 Avr - 08:22 (2009)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Gérard R.
Member
Member

Masculin

MessagePosté le: Sam 4 Avr - 09:00 (2009)    Sujet du message: KAREN'S BOOKS Répondre en citant

Bon OK je me suis tromper de post, Normal c'est tot pour moi
Christophe LC.
Administrateur
Administrateur

Masculin

MessagePosté le: Sam 4 Avr - 11:59 (2009)    Sujet du message: KAREN'S BOOKS Répondre en citant

Non on peut le laisser là après tout c'est un vendeur... de bouquins
donc si je comprend bien Smile je te vieillit du matos et tu m'achète les tugs of NY
HiHiHi

If you only do what you always do, you only get where you always get.
Henry Ford
Gérard R.
Member
Member

Masculin

MessagePosté le: Sam 4 Avr - 17:28 (2009)    Sujet du message: KAREN'S BOOKS Répondre en citant

Pour le book pas de probleme Wink  mais on va attendre que j'ai plus de matos a te passer Embarassed

J'ai encore 5 vapeurs a Digitalisé j'ai ce qui faut Rolling Eyes et pour le moment je suis tres diversifier

Le Pratt Bridge et le cellier me prennent pas mal de temps Crying or Very sad (je coule la chape Mercredi si tu ne sais pas quoi faire )

Tiens je vais mettre une photo du pont Okay
Gérard R.
Member
Member

Masculin

MessagePosté le: Mar 7 Avr - 19:50 (2009)    Sujet du message: KAREN'S BOOKS Répondre en citant

Celui je pense qu'il va interresser Chrisss1 Mr. Green  NON

Bucyrus: Making the Earth Move for 125 Years
Bucyrus! Bucyrus International celebrates 125 years of building heavy excavating machinery, including the largest earthmovers ever to roam the planet. The company built a diverse range of machines, including the Big Muskie. You will also see massive Draglines with up to 160 yard buckets. Soft Cover. 160 pages. New from Karen's Books for Only $22.95!
Stock Code: #60017
List Price: $24.95
Karen's Price: $22.95

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 12:31 (2016)    Sujet du message: KAREN'S BOOKS

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    TEAM TRACK : FOR ALL MODELRAILROADERS Index du Forum -> MODELRAILROADING -> DEALERS Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation